onsdag 14 november 2012

Söt kisse och rosa piff

I söndags hann vi med en ridtur, så mysigt. Nu har vi bara fått ihop det ungefär en gång i veckan, den sista tiden. Då de jag och Linda jobbar lustiga tider så krockar våra schema alltför ofta. Detta resulterar i två väldigt pigga hästar. Joppe som jag rider, har denna fina westernsadel från Crates och ett träns med bling bling. Så vi är tjusiga värre ute i skogen.

Såhär söt liten kisse bor det där. Eller de har två till katter, en grå och en till sköldpaddsfärgad. Men endast den här lilla tjejen är lurvig. (Hon åker snart med mig hem hit, stoppar ner henne i handväskan bara. Fniss!)

Såhär piffig blir lilla Joppe med reflexerna på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!