onsdag 21 november 2012

Fjädrar, spetsar och fina band

Såhär ser min pysselväska ut, full med lim, pärlor, fjädrar, spetsar och lack. Väskan är från Panduro, röret med rosa pärlor kommer från M-blommor och fjädrarna är fyndade på en loppis i Västervik. De kommer urprungligen från en hattmakerska. Spännande va?

Pärlorna och alla smådelar har jag i en sådan pysselbox från Claes Ohlsson, tror jag. Ena sidan....Vääldigt mycket rosa och blå färger. Jag måste lära mig att köpa andra färger. Alla kanske inte gillar de färgerna lika mycket som jag. (om jag ska sälja smycken menar jag)
..... andra sidan....Smyckesdelarna köper jag på olika ställen. Här i Linköping finns numera Panduro, men det finna även andra butiker som säljer sådant. Såsom Lotta Design, en scrapbookingbutik och en konstnärshandel som säljer pärlor. Mest handlar jag på: http://www.piastore.se/smycken/lotta-design-of-sweden.aspx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!