fredag 2 november 2012

Pyssel och söta flickor

Busan fick vara modell för mitt nya hårspänne, blev dock inte så bra på hennes korta lugg. Hoppas det ligger nedåt i mitt hår sedan. Från början var det lång kedja som fjädrarna satt på. Den knipsade jag bort och fäste fjädrarna längre upp. Kedjan har fått bli örhängen. Uj vad jag styr...

Busan är allra bäst på att vara trött, det finns nog ingen tröttare katt :-)

Den lilla gråa flickan här hemma har alltid varit väldigt kelig. Men efter att hon fick bo hos veterinären är hon ännu mer kelig. Såhär ser det ut på min mage så fort jag sitter i soffan, eller ligger i sängen.



Pixie tycker att mjukisdjuret "Kompis" som ligger på soffan, passar perfekt som en mjuk stjärtkudde.

1 kommentar:

  1. De är som dockor din katter *ler*. Mössan jag har virkat kan du få köpa om du vill då kan jag skicka den på måndag.

    Kramen

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!