tisdag 2 mars 2010

En liten bok om verkligheten

Mina bilder på Briskonsert och rosor, med Louises vackra dikt på.
Min kaffelatte bild efter en fika på chocolat med Paulina. Hennes arm syns helt diffus i tryck, ser ut som ett spöke fladdrat förbi. Vore nåt för Ghost whisperer...

Bilden på Louise är tagen av Marcus Fasth, annars mina foton.
Zungs bild blev omslagsbild. Fint foto men passade inte alls på omslaget- halva ansiktet är på baksidan. Vår lärare Finn ska alltid tänka "outside the box" funkar inte alltid...

Nu har skolan dragit igång igen. De första två veckorna har vi radioteater. Arbetar tillsammans med teatereleverna på skolan och ska redigera deras pjäs som ett radioinslag. Vår grupp fick Notan av Hasse och Tage. De är ju roliga så det blev en del skratt och flams då vi läste den. Har dock moderniserat den en del. Imorgon ska vi ut och spela in lite miljöljud och deras repliker.

Igår fick vi vår bok vi slet med innan jullovet. Tyvärr så är den tryckt på kasst tryckeri/papper så på min ena bild ser en arm helt suddig ut. Nu var det iofs en bild tagit med mobilkamera men ändå, innan så var den klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!