onsdag 31 mars 2010

Datormisär

Kul nästan jämt i skolan. Fick hålla på och trassla en halvtimme för att kunna skriva ut ett papper idag. Först fungerade inte mitt usb. (Kan bero på att det blev marinerat i te i min väska men knappast att jag tror det beror på det, för det brukar inte funka i skolan.) Fick springa omkring i vanlig ordning som en spårhund och leta efter en fungerande usb-port. När jag väl hittat det så fungerade inte open office! Grr! Då går inte dokumentet öppna för det. Efter en halvtimme så fick jag till sist ut pappret, lagom ilsken vid de laget. Men varför är jag förvånad? Det är ju som en vanlig dag här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!