fredag 5 mars 2010

Slingor

Nu var första skolveckan efter praktik och jullov klar. Puh! Det började som en pärs men artade sig då vi fick börja jobba med radioteater projektet. Teatertjejerna är så gulliga att jobba med så arbetet flyter på. Idag spelade vi in i radiostudion. Fördelen med det är att ljudet blir bra och man slipper störande moment. Nackdelen är att man missar naturliga miljöljud som är nödvändiga för radiolyssnaren ska uppfatta vart vi är och för mer verklighetskänsla. Nu spelade vi in miljöljud på Mc donalds, det ska vi klippa ihop med detta i nästa vecka.

Nu sitter jag med färg i håret. Försökte göra slingor på mig själv, vilket gick sådär. De tunna fina slingorna jag tänkte mig är tjocka och utsmetade över halva skallen. Blir intressant ta bort handduken sedan då detta är utsköljt... Hade även i mörk färg, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!