söndag 28 februari 2010

Sova sova

Det blev två böcker till idag. Tyvärr inte Carolina Gynnings för den verkade vara slut där också. Men två andra romaner som lät typiskt chit-lit, det passar mig bra. Nu har jag läst klart alla Twilightböcker så vad ska man göra? Men imorgon börjar skolan så då blir det kanske att läsa ändå, utan att drömma sig bort i en roman. Nu ska vi ha radio först, det är inte min grej. Alltså det är kul att intervjua folk och så, men inte redigera skiten sen. Blir alltid kasst och så gör det fruktansvärt ont i nacken. Blää, gnällig nu. Det har inte varit min dag idag, nu har tröttheten kommit ifatt mig igen. Sådär komatrött som jag var runt jul, då jag bara vill sova och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!