söndag 28 mars 2010

Mysigt med lantligt hus

Idag har vi varit och hälsat på kompisar i Mjölby. Så himla mysigt att bo i hus! Detta är dessutom i den gamla mysiga stilen jag gillar. Takbjälkar och vitmålat. Blir så sugen! Men att hitta en sänt som ligger bra och inte kostar skjortan är ju lättare sagt än gjort. Deras var superbilligt, gav inte alls många hundratusen för det. Stall finns det med! De har en liten sexveckors bebis som illskrek då jag höll henne, asg! Bebisar och jag går inte ihop bra alls. Peter brukar ha bättre tur där, men då han höll henne skrek hon för full hals.

Nu ska vi fika på hjärtformad sockerkaka med center i och något gott te. Är våran 8 års dag nu, hurra för oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!