lördag 26 december 2009

Vadstena jul

Fotoböckerna jag gjort på Fujifilm uppskattades som julklapp av respektive föräldrar
Under en promenad på julafton in till Vadstena centrum, såg vi denna staty av Heliga Birgitta

En nya tavla mamma målat, så fin!

En arrangemang med en vit hyacint, vit höstglöd och pärlhalsband. Fint


Jahapp, då var den här julen över också då. Kanske inte den roligaste julen jag varit med om då jag varit sjuk. I år så firades den i Vadstena, hos mamma och pappa i deras nya hus. Kändes rätt skumt att vara på ett nytt ställe sådär och ingen julgran hade de fått upp. Mer julstämning här hemma till och med. Tillråga på allt så började Pixie löpa och tokgorma då vi var där! Jag som redan var sliten och trött på grund av sjukdom blev ju inte direkt piggare av hennes vrålade dygnet runt..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!