onsdag 2 december 2009

Mitt hem, en lugn trivsam oas


Vid graven

Idag har jag haft en riktig egodag. Bara tagit det lugnt och strosat ute i solen och fotat allt det gnistrande vackra frostiga som är nu. Så himla fina rosor är med frost på! Var borta på mormors grav med en bukett ris. Tallris, rönnbär, de där vita bären som smäller och någon mer röd sak knåpa jag ihop. Blev rätt bra.

Har även gjort skolarbete förstås. Så nu har jag tre plocksidor, alltså plocksida är en sida med tillexempel höstens nya laptop och så bilder på alla med pris och lite annan info. Jag valde dock smink till min första. Men har även gjort en med choklad och en med produkter från Dior. Vi ska ha en klar till på fredag. Så känner mig lugn för en gångs skull. Hoppas vi får klart tidningen med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!