torsdag 10 december 2009

Sagohäst


Akta er för mig, jag är en stoor och väldigt farlig hingst! Ser ni väl? Säger han genom luggen..


Igår träffade jag en liten sagohäst! En mini liten shettishingst med världens kalufs. Så himla underbart söt! Han skulle man satt en tomteluva på så hade man ett fint julkort direkt. Tillråga på allt så har Angelica inte bara honom utan även en större häst som oxå är jättefin. Jag frågade lite snabbt om jag fick ta med mig sagohästen och ha honom på vår uteplats, men det gillades inte. Konstigt, han skulle passa alldeles utmärkt där.
Julpyntat och fint var det i stallet med, så mysigt! Ett skönt lugn sprider sig inom mig då jag är i ett stall, det är så himla trivsamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!