måndag 7 december 2009

Leve Facebook, hipp hipp... osv

Hihi, jag har lärt mig en ny sak idag. Min kära vän Malin informerade mig om en rolig sak. Man ska träna sina fiskar på Happy aquarium! Plus para dem och få ungar. Så himla roligt! Förut har jag bara städat och matat de små asen så det hela har känts ganska trist. Men nu blir det nya bullar! (och yngel...) Om sambon tyckte jag satt mycket på Facebook innan, så är det nog inget mot hur de kommer bli nu. hehe!

Lagar fisk till mat nu med, så mycket fisk blir det här nu. Först träna dem, sen äta dem sen träna dem, hihi.... Får nog snart gälar!

Dessutom så har jag fått massa insidertips på hur jag ska få upp min buzzrate på cafét. Än så länge så stiger de, bara hålla tummarna. Vi prata om det i skolan idag att finns de inga journalistjobb sen så får vi väl börja jobba på Zynga, de som gör spelen på fb...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!