lördag 19 december 2009

Julgodis förhöjer stämningen

Några småtomtar har fått tassa till sitt pepparkakshus, gulligt med den rosa vid sitt rosa hem.
Tomtefar och tomtemor är såklart med

Och nötter förstås! Blrjar bli riktig julstämning här hemma nu!

Kolan puttrandes på spisen, velade lite med smaken men blev tillsist choklad.


Idag har jag jobbat, det var en upplevelse. Det märks att det snart är jul och att det sammanknippas med godis! Inte dåligt vad praliner, skumtomtar och annat smask det går åt. Kul! Men man blir helt slut efter, särskilt nu då jag inte känner mig helt okej.

Nu ikväll håller jag på att koka julkola, en helt underbar doft av choklad, smör och grädde fyller hela lägenheten. Hoppas bara de blir lika goda som det doftar, då är lyckan gjord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!