söndag 11 mars 2012

Välkomnande

Ja jösses, det är ju väldigt vad välkommen jag är till detta shabrak till hus. Mötte damen som bor ovanpå när jag åkte hiss. Hos henne får de blåsa ur hela badrummet pga vattenskada
"Jag är såååå tacksam, så tacksam, att du kommit hit! De som bodde innan dig bara struntade i att färgen släppte i taket på toaletten. Vem vet hur mycket skada vattnet gjort om det fått vara kvar längre? Och sedan satt de på balkongen och grillade på nätterna och kacklade som en hönsgård. Jag är så tacksam att du kommit hit, så himla tacksam".

Sedan började en annan tjej, som jag mött i tvättstugan några gånger:
"Ja, det är alltid så roligt när det kommer hit trevligt folk". (hon åkte med i hissen)
Hm, kul att jag gjort ett bra intryck. Får hoppas jag lever upp till deras höga förväntningar nu. Men det är klart, grillar på balkongen nattetid, det gör jag aldrig...

2 kommentarer:

  1. Det låter trevligt att de är glada att du har flyttat in, det hade varit värre på andra hållet. Du får ha en fortsatt skön söndag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Va roligt med folk som är positiva !!
    Hoppas du trivs oxå !?
    Kram

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!