onsdag 14 mars 2012

Ibland är Facebook bra...

"Tänk om jag hade en sån snygg kvinna vid min sida. Då vore jag allt nöjd". Kul att få höra från en man,då jag går förbi. Synd bara att de var ett fyllo....

Anders: Haha! Man får va glad för det lilla ibland!

Leif: Av barn och fyllon får man höra sanningen.

Pernilla: Haha, jag var typ ett underverk på jorden. Tills ja skulle på bussen. "Kom hit då vackra kvinna". När ja inte gjorde det var jag en jävla kärringjävel...

Lotta: Hehe :-)

Anders: Ja det är likadant för mig;)

Pernilla: Haha, blir du oxå kallad kärringjävel? ;) Hihi

Pernilla: Hihi, näevars. Ja håller med dig, man får va glad för det lilla här i livet. :)

Anders: Gubbjävel! Hahaha

Pernilla: Haha!

Thomas: Det DÄR Pernilla, ska du verkligen ta som en komplimang! På varje fyllo som säger så, går det 1 000 nyktra män som tänker så, men inte vågar säga det!

Pernilla: Thomas, tack! nu känns de bättre :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!