onsdag 21 mars 2012

Ett hav av tulpaner


Påväg hem från tandis idag stannade jag i trädgårdsföreningen för att köpa lite blommor till min sorgliga balkong. Det fanns tulpaner i mängder där, för 5 kronor styck! Jag köpte dock inte några, utan lite penséer och pärlhyacint.


Så fina!


Vita tulpaner är så himla fint


Såhär blev resultatet. Ser trist ut med nätet, men oerhört smidigt då kan katterna gå ut och in som de vill. Pixie tillbringar mycket av sin vakna tid därute.


Men när jag kom hem var den ena balkonglådan sprucken, så fick plantera i små skålar sålänge, blev ganska så sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!