tisdag 1 november 2011

Vänner är bäst

Åh vänner är bra att ha. Nu kan jag surfa på min kompis nätverk tills jag blir frisk nog att ge mig iväg någonstans. Plus att hon just nu cyklat iväg och ska hämta vårat paket från Panduro! Hoppas det funkar, hon fick med sig mitt leg. (Håller tummarna)

Själv är jag ganska låst här hemma, den sabla hostan om nätterna ger sig inte trots intag av hostmedicin med morfin. :( Börjar bli väldigt less på den här sjukdomen nu. Men nu borde det ju vända, har ju ätit penicillin sen i söndags.

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Mycket tålamod krävs för att bota lunginflammationen, vet jag av erfarenhet...:(

    SvaraRadera
  2. Stackare , krya på dej nu !!!
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!