tisdag 29 november 2011

Skön förmiddag

Nu har jag allt hunnit med en del på förmiddagen. Jobbar kväll idag så fick sovmorgon, himla skönt! Mysigt slippa hasta iväg så tidigt. Då har jag tittat på Efter 10 och druckit te. Pixie fick vara ute en sväng. Kammat Busan ute under visst morr och brummande, nu fick fåglarna en hel del byggnadsmaterial till sina bon i vinter, blir de glada i alla fall. Sedan har jag packat två lådor. Egentligen var lådorna packade redan med julsaker. Men nu är de ompackade och fyllda med mer grejor. Jag har sagt det förut, men kan säga det igen: Det är inte klokt vad saker jag har!

1 kommentar:

  1. Det låter som en skön förmiddag! Glöm inte min show off imorgon.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!