måndag 28 november 2011

Upp och ner igen

Dagen idag började superbra med att jag hade bilen till jobbet. Vilket innebär sovmorgon plus slippa hasta ner till bussen. Sedan var jag på den sista Vallonträffen för hösten, alltid spännande och intressant. Plus att vi fick fikabuffé med daimkaka, pepparkakor och en sockerkaka. Jag fick en fin bok om bergslagen i Östergötland med, mysigt. Solen sken och det var allmänt mysigt. Men senare på eftermiddagen fick jag veta att de som jag vill byta lägenhet med, har mailat på andra lägenheter. Så sent som igår. Till en kompis till mig, det vet ju inte dom... Och jag vet ju inte hur många fler de har kontakt med heller. Vi som skrev ansökan om att få byta med varandra, och gav muntligt avtal på att vi ska byta, för två veckor sedan. Nu känns det osäkert igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!