måndag 14 november 2011

Många underskrifter

I dag har jag ringt till Hyresvärden om lägenhetsbytet. Det ligger nu i deras händer om det ska bli av, de kan säga ja eller nej. Så nu ska vi skriva på en förfrågan om att få byta, sedan får vi se. Än så länge har ingen av oss backat ur i alla fall. Men jag vågar knappt hoppas innan pappren är undertecknade från alla tre håll..

Fick en tråkig nyhet idag med, mitt vikariat som reporter blir inte förlängt i februari då det går ut. :( Nu gäller det att söka andra jobb så jag slipper stå utan i vinter. Jag har ju lite timmar i butiken att falla tillbaka på, men inte tillräckligt för att klara mig på. Det får bli ett senare problem, men gäller hålla ögonen på skaft efter nya möjligheter nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!