onsdag 23 november 2011

Mängder med lökar

Nu har jag grävt upp massa lökar i rabatten. Sparade en del till de som ska bo här efteråt. Snäll jag är :-) Snödroppar, tete a tete och tulpaner i en enda röra. Jag hoppas innerligt att farmors gammeldags dubbla påskliljor är med i högen. Mina föräldrar tog med sig högen till sitt hus. Plus två av hortensiorna. Ändå är det fullt överallt, kan tro jag överproducerat en aning... Pixie tyckte i alla fall att det var roligt att få vara ute och leka en sväng. Hon låg och smög i buskarna på gården tills grannen kom med sin vita bulldogsvalp. Då blev hon fånig och ville in :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!