tisdag 12 juli 2011

Svårt val

I dag tittade jag på en mindre lägenhet, då jag och sambon ska separera efter nio år tillsammans. En tvåa som var supermysig, vindsvåning med snedtak. Men balkongen var hur liten som helst. Det kändes mindre kul att komma hem och släppa ut katterna i rabatten bland alla vackra blommor. Hortensia och rosor blommar tillsammans med lavendeln. Vad ska man göra med alla blommor? Lämna? Finns ju inga mindre lägenheter med sån här uteplats. Jag har lite svårt att de de positiva i detta just nu. Senast fredag ska jag ha bestämt mig om lägenheten med....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!