fredag 15 juli 2011

Snäll granne

Idag fick jag ett presentkort, 40 kronor på blommor av en granne. För att hon fick låna mitt paraply då hon skulle hämta pizza mitt i en störtskur. Vad roligt! Den gäller på Systrarna Grön, som är den mysigaste blomaffären i den här stan!

Ikväll har jag städat så söta Cissi inte får allergianfall då hon kommer hit imorgon. Men golven får vänta tills imorgon, annars är de lika håriga på en gång direkt. Lurviga katter är för söta, men vad de fäller och drar in smuts från rabatten! Suck. Borde dammsuga varje dag om det skulle vara fräscht.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!