fredag 15 juli 2011

Missa vindsvåningen

I går ringde de om vindsvåningen jag tittade på i tisdags. Fast jag hade tills idag på mig att fundera så tog någon annan, som tittat på lägenheten tidigare tog den igår. Hopplöst. Nog för jag inte bestämt mig ännu, men nu känns det väldigt b att jag inte tog den. Anledningen att jag tvekade var ju att det var så liten balkong, kändes lite klaustrofobiskt i jämförelse med vår enorma uteplats vi har idag. Men men, det går väl flera tåg, var nog inte meningen jag skulle ha den kanske. Det går lite för snabbt allting, hinner inte med i tanken, först nu börjar jag vänja mig i tanken på att flytta. I tisdags var jag inte riktigt där än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!