måndag 18 juli 2011

Grilltajm

Helgen svischa förbi i 190. I lördags grillade Cissi och jag, tillsammans med Fredrik och Cissis kompis Nicklas. Sedan kom även Carina förbi en sväng lite senare, supermysigt. Vi la nog hela Gottfridsberg i rökridå tyvärr, då kolet bråkades en hel del. Luktade kol och tändvätska i källaren till och med...

Busan hade så stora ögon så de täckte hennes lilla ansikte helt. Gillade Nicklas gjorde hon dock, och satt där så fint. Någon mojito blev det dock inte då jag till min förtret upptäckte att våran rom var slut. Grr! Men hallonvaniljtjofräs gjorde vi.

Sedan gick vi ner till stan för att sitta på uteservering, vilket inte var någon hit. Alla som satt där var typ antingen 18 år eller runt 50 och helt desperata. Samma på Harrys. På nedre plan där var det bara utländska folk, och på över plan var det schlager och hysteriska 50 plussare. Suck. Det är bara att inse att det går inte gå ut längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!