torsdag 14 april 2011

Snabb vecka

Den här veckan har bara svischat förbi i 190. Imorgon är det redan fredag, och dags för butiksjobb efter fyra dagars journalistinhopp. Roligt att vara på redaktionen i Norrköping, det händer lite mer där än på lokalredaktionen. Men jag trivs på båda ställena. I tisdags stannade jag i Linghem för en intervju till ett porträtt, så full rulle från morgon till kväll, måste erkänna att jag ser sliten ut. Alldeles röd i ögonen, men det har jag allergin att tacka för. Den härliga värmen i måndags (och idag) sätter fart på pollen helt klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!