måndag 25 april 2011

En mysig påsk

Peter med sin pappa

Nu är påskhelgen till ända. Lördagen tillbringade vi i Jönköping hos peters syster Jenny. Deras föräldrar var där från Norrland. Blev lite fika, lunch och shoppingmys.
Peter och jag delade en chokladboll på Espressohouse på A6.

Jag fick fina presenter av Jenny och Fredrik. Två böcker, en roman och en om katter, med fina bilder i. En badbomd och massageolja. Mysigt!

Söndagen var vi hemma på gården och en lillsväng på Tornby med Linda. Hemma igen blev det fogande på mosaikbordet. Satt i solen och det var nog dumt, det torkade sååå himla fort. Nu ska stenarna torkas fram sedan ska det nog vara klart. Tror jag. I dag har jag jobbat i butiken, och det var att ösa glass i stora lass, blir rätt sliten. Så nu blir det vila kväll och mer pysslande imorgon.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!