fredag 1 april 2011

Reporter på modemingel

I går kväll jobbade jag som modereporter, mycket roligt! Det var modevisning i Finspång på Hotel De Geer. Alla butikerna där var med och visade vårens mode. Även killar gick visningen, i endast slips och badbrallor eller snygga kostymer. Damerna som var där såg mycket nöjda ut. Jag tog huur många bilder som helst, men de är kvar på redaktionen i Finspång. Jag var inte hemma förrän halv tolv igår kväll, och jobbade till halv elva. Var för trött för att orka få med mig några bilder hem. Men det kommer! Innan visningen var det mingel med mousserande vin och olika stationer med make up, hår och naglar. Precis en perfekt Pernillakväll!

3 kommentarer:

  1. Jag vill se bilder, alla mina blev suddiga :(

    SvaraRadera
  2. Kul att du hittade mig. =) Har allt kikat lite hos dig med. Jag har bilder, mängder! Vissa blev mörka då. Jobbar på tidningen på tisdag så kollar det då.

    SvaraRadera
  3. Mm hehe. Sökte på modevisning i Finspång typ :)
    ja men det är bra :)
    Åhh ska bli kul att få se :)
    Maila gärna några till missemm@mail.com om du hittar några som är bra :)

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!