torsdag 6 september 2012

Roligt med hattparad

Idag var jag på stan med min kompis Zung. Då gick vi bananas på Acessorice och hade väldigt roligt bland mössor, hattar och masker.

Kaninöron är ju aldrig fel, fniss. Konstigt att vi inte blev utkastade med öronen före :-)

Maskeradbal kanske?

En kanin eller en katt?

Lurvig mössa med öron

Lurvig mössa med öron och öronpuffar?

Lite äpplefest efter dagens ridtur, gott sa Joppe och mosade sönder äpplena till en sörja, som han sedan drack upp surplande

Ute i hagen kan man alltid stå och slicka på saltstenen tillsammans. Så söta!

1 kommentar:

  1. Kul med hattparad. Så fina hästar. Kan tänka mig att det var gott med äppellmos.

    Ha en skön helg

    Kram Karin

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!