måndag 3 september 2012

Jag är....

Första delen i bloggutmaningen, tema "Jag är"...

Jag är en kvinna mitt i livet, medelålders kan man säga då jag fyller 38 år nästa måndag. Vem jag är beror nog mest på dagsformen, men den jag vill vara är glad, frisk och stark. Jag älskar djur och natur, växter och blommor. Jag mår som bäst med närhet till skog och vatten. Jag tror på att vi återföds om igen och att det finns ett liv efter detta. Tittar man på mina särskilda kvaliteter, så har jag väldigt stark intution, på både gott och ont. Jag kan nästan alltid känna innan hur människor kommer reagera på saker. På både gott och ont. På tal om gott, så är jag en riktig godisgris också :-)

2 kommentarer:

  1. Visst är det en kul utmaning!
    Roligt att veta mer om alla som man kikar in hos.

    Det där med intuition är intressant!
    Inte alltid man törs lyssna på den=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Ja att du är en djurvän visste jag *ler* men kul att få reda på mer.

    Kram

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!