torsdag 20 oktober 2011

Rosabandet kväll

Jag måste ha världens bästa jobb! På mindre än en vecka har jag blivit stylad två gånger, träffat en konstnär, varit på teater och ikväll är det en Rosabandet kväll som jag ska på. :-) Kvällsjobb innebär en ledig förmiddag som flickorna får avnjuta ute i solen, kanske de är mindre buttra ikväll. Igår då jag kom hem var det fräs, brum och morr så fort de gick förbi varandra. Blir väl tråkigt sitta här själva hela dagarna, synd om de små liven. Men idag är jag hemma och sedan är jag ledig fredag till söndag, så då blir de väl osams för de inte får sova i fred! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!