torsdag 27 oktober 2011

Mucoangin räddar min dag

Men så tråkigt det här var då. Jag har blivit sjuk, det gillar jag inte alls. Började i helgen med halsont och fånig rethosta. Sedan i tisdagskväll blev det sju resor värre och började frysa så jag skakade. På natten var det feberfrossa så jag hackade tänder tillochmed och vrålont i halsen. Vilken tur det finns Mucoangin, det fungerar verkligen! Igår var jag mer eller mindre däckad och i natt har jag hostat som en tok. Ont i hela kroppen med, så det är väl typ någon influensa. Men känner mig ändå bättre idag, inte lika däckad. Hoppas det värsta kom direkt så det vänder nu! Jag vill inte ligga här och glo. Men katterna gillar det, "åh så mysigt att vi ska sova hela dagen matte", säger de och spinner hysteriskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!