söndag 16 oktober 2011

Mysig söndag

I dag blir en ledig mysdag! Först vara hemma och gosa med flickorna, och fixa lite. Jag ska plantera om en blomma i en kruka som jag målat och gjort decoupage på. Inte helt frivilligt dock, för krukan som blomman hade åkte i backen då de blåste alldeles för mycket ute i somras. Men nu blir det nog fint serru. Lite sugen på pärlsmyckepysslande med, trist bara att Linda (min pysselvän) inte är hemma. Svårt komma igång själv så, är lite knepigt med alla delar. I eftermiddag blir det fika på stan med en kompis. Känns som det kommer bli en härligt slapp söndag. Ha en mysig dag alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!