onsdag 25 juli 2012

Sunshine- award


Jag har fått en Sunshine-Award av fina Elna Sudden, kika in hennes blogg här:

http://snudden.blogspot.se/

Den består av tio frågor som jag ska besvara och skicka vidare till tio andra bloggare.

1. Favorit färg: rosa eller duvblå
2. Favorit djur: katt, hund, häst... jag ääälskar djur
3. Favorit tal: 7
4. Favorit dryck: te
5. Facebook eller Twitter: Facebook
6. Bra bok eller en bra film: en bra film
7. Mina intressen: pyssel, typ pärlsmycken eller decoupage, måla och fotografi, skriva, inredning, rida och katter
8. Ge eller ta emot presenter: jag tycker lika mycket om båda
9. Favorit dag på året: en ledig vår eller sommardag
10. Favorit blommor: rosor och syrener

Det är jättesvårt att välja ut tio av mina bloggvänner. De som känner att de vill svara på de här tio trevliga frågorna är välkomna att ta emot awarden.

1 kommentar:

  1. Vad kul att du tog emot den. Alltid lika trevligt att få reda på lite mer. Jag skickar en överraskning till er på måndag *ler*.

    Kramen
    Elna

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!