fredag 27 juli 2012

Bland troll och jättar


I veckan var jag på ett mysigt jobb i Gamleby. En sagovandring i en skulpturpark uppe i berget. Mer bilder kommer :-)Just nu har jag besök av min söta vän Cissi, så vi har fart omkring på loppisar en del. Mysigt och mycket roligt. Veckorna går snabbt här och nu är det mindre än två veckor kvar av mitt sommarvikariat. Sedan ska jag och mina små gryn packa och åka hemåt. Det ska bli ganska skönt, även om Västervik är oerhört mysigt såhär års, stämmer det gamla talesättet: Borta bra, men hemma bäst".

2 kommentarer:

  1. Sagovandring låter mysigt och lite spännande.

    Och när det gäller borta bra men hemma bäst så kan jag bara hålla med=))

    Ha en helg full av sol!

    SvaraRadera
  2. Jag var också där i veckan. Kul med alla figurerna som står där längs stigen. Borta bra men hemma bäst stämmer verkligen. Det är kul att ge sig iväg och se nya saker men så underbart att komma hem igen.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!