lördag 4 augusti 2012

Söta små gryn

Vi är rätt söta tillsammans, säger matte. Men oftast är vi osams så det låter morr, brum, fräs och väs, så fort vi sitter nära varandra. Men det är bara då matte är hemma, för om vi är själva ligger vi jättegärna tillsammans bredvid varandra då matte kommer hem.

Busan börjar burra till sig och få tillbaka sin päls. Hon tappade nästan allt sitt hår i vintras då vi flyttade och allt mest var kaos. "Typiskt, nu kommer jag få mina långa kinder tillbaka, och då kommer matte sätta upp dom i tofsar så jag ser ut som en liten flicka. För annars snuttar jag på dom hela tiden, säger min dumma matte"

1 kommentar:

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!