lördag 25 augusti 2012

Rörigt sovrum

Började möblera om här hemma, inte bra alls. Börjas de på ett ställe fortsätter det, tala om dominoeffekt. Först skulle jag bara flytta sängen, nu är hela sovrummet ändrat. Om det blev till det bättre vet jag inte heller... Någon som vill köpa en crosstrainer?

Grejen är den att sängen är gjord av en gammal snirklig kökssoffa med ett väldigt fint krön på. Då vill jag ju att det ska synas då man tittar in i sovrummet och inte från sidan som det var innan. Nu syns det med då blev resten av sakerna därinne överflödiga. Hm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!