torsdag 13 maj 2010

Text flyter på

Ikväll har jag skrivit text nummer två till examensarbetet. Intervjun med Linda Hallberg som driver Lindas sminkblogg. http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg
Jätteduktig och trevlig tjej som jag träffade igår. Skrivandet gick betydligt bättre idag, även om jag fortfarande tycker att ämnet är hopplöst att skriva om. Första tre raderna tog sin tid. Sen flöt de på.

Värre nu då jag ska titta närmare på nätjuridik. Hmm, lånat böcker i ämnet men det hjälper knappast då jag inte fattar vad jag läser..

Idag kom Cissi hit med sin kille Mattias. Min bror kom förbi på lunchen med för att få träffa henne, är ju 100 år sedan. Eller ialla fall nio månader.. De hade varit på ett antal loppisrundor, något som Mattias var mindre road av. Likabra Cissi flyttar hem igen så vi kan åka på våra rundor. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!