onsdag 16 januari 2013

Midsommarmys


Juni månad i årskrönikan, jag och flickorna fortsatte att vara ute så fort det gick. jag tror att de gillar ankdammen lika mycket som mig.


Jag gjorde ett superroligt jobb på Finspångs slott, där det var allsång med diverse kända duktiga artister. Jag fick intervjua alla, utom Herr Flinck, som smidigt sprang och gömde sig för all media. :-)


Jag var i Stockholm och sprang i fina vintagebutiker på Söder.


Linda och jag tillbringade mycket tid med hästarna. Här mockar vi paddocken från stenar


Sedan firade vi midsommar i Vadstena, med jordgubbar, grillat och doppade fötterna i den iskalla vättern



2 kommentarer:

  1. Underbart med midsommar. Längtar.....

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Vilken fin header du har *ler*. Ja midsommar är mysig men långt dit just nu, först ska knoppar brista.

    Kramen

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!