måndag 7 januari 2013

Årskrönika

Det börjar kanske bli dags att summera 2012. Jag har gjort det tidigare år och det är ganska roligt att gå tillbaka för att se vad jag har pysslat med egentligen.

Börjar såklart med januari månad


Då jobbade jag fortfarande som journalist i Finspång och fick träffa massa roliga människor och gå på roliga evenemang, såsom vernissage för en tavel utställning och en kväll i orkideérnas tecken



Jag fick en syperfin telåda i inflyttningspresent av min kompis Zung och vi åt den godaste sushin jag någonsin smakat, på Shi Nori här i staden.


Jag drömde om fina frisyrer med fjärilar och hade mycket ont i mina käkar. Det återkommer ofta i mina inlägg. Så skönt att det blivit något bättre nu.


Sedan var jag på bröllopsmässa med Malin och Camilla. Där var det fina klänningar, underkläder, smink och smycken. En fin modevisning där en tibetansk spaniel var med, var det bästa den dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!