söndag 7 augusti 2011

Lägenheterna ploppar upp

Nu plötsligt finns de lägenheter både här och där. I sommar har det inte funnits ett skit. Nu har jag en tvåa i Valla och en 1,5:a också i Valla att välja på. Plus att det finns en superbillig tvåa i Åbylund, i samma gröna hus jag bodde i precis innan jag flyttade hit! Kruxet är att jag måste tacka ja/nej till tvåan i Valla idag, eller senast imorgon. Då hinner jag överhuvudtaget inte titta på den i Åbylund. Irriterande att man inte kan få kolla på lägenheterna INNAN man ska intresseanmäla sig?! Men i Tannefors lyser lägenheterna med sin frånvaro ännu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!