söndag 21 augusti 2011

Det var den helgen

Den här helgen for förbi i 190. I fredags var det hemmamys. Och igår blev det ner på stadsfesten och den såkallade stångåmarknad.Blev en aning besviken då marknaden var de vanliga butikerna som ställt ut stånd vid ån. Tråkigt! Så for till Elgiganten och köpte en dvd istället. Inte likt mig att hellre åka dit än gå på stan, men men.. Hann med en fika på Espresso house med bror också innan det var dags att jobba i godisbutiken. Där var det kaos och hysteri, så mycket folk. Sjukt jobbigt! Idag klättrade Pixie i träd Vinston "klättrade" också, med Marikas hjälp. Vem ser två katter i trädet?
han verkade nöjd och låg kvar ett tag
Pixie klättrar gärna upp i trädtopparna
Rosen i ampeln är fint gulrosa nu
Idag har vi satt ihop min nya säng! Äntligen! Jag köpte soffan omålad i januari, nu är den vit och ihopsatt med smalare sängar i. Fint blev det med. Var och hämtade sängarna på Jysk idag, så äntligen blir det soffsov i natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!