tisdag 1 december 2009

Misär

Den här veckan i skolan har varit ren misär. Först sitta och redigera hela dagarna, känns som om nacken och axlarna ska sprängas efter typ en timme. Hm, bara resten av dagen kvar då. Sen får man dessutom inte göra så det blir snyggt, utan stora och små bokstäver om vartannat. Tillråga på all skit så tjatar alla och klagar och gnäller om allt och inget. Av någon konstig anledning så har jag blivit två personer. Mig själv. Plus en en annan som varit hemma, då är det mitt fel att hennes texter inte kommer in och det är mitt fel att de inte redigeras. För det måste ju jag göra självkart, låg ju bara efter i reportagearbetet, då jag fotade så sent som i lördags. De andra var klara med sina jobb då jag började lägga in mina bilder i mitt. Men såklart jag ska vara kvar där halva natten och redigera andras texter också. Dumma mig som inte fattar det.... bläää. Tur det är jullov snart och sen praktik så kanske man slipper stå till svars för allt jämt och ständigt sen. För på "normala jobb" så vet man oftast att man kan inte skylla sina egna fel och brister på alla andra. Jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!