söndag 6 december 2009

2 a advent

Nu är det redan andra advent. Det är som vanligt så att i december jobbar jag som en tok och hinner aldrig med att julpyssla eller fixa ordning mysigt hemma bara för det. Ser ut som kriget hemma nu sen vi fick in mera möbler. Jag jobbar och sambon hjälper mina föräldrar att flytta. När ska vi hinna och orka göra klart hemma undrar jag då...

Men vi kan ju aldrig vara hemma på julen ändå,det är bara ett evigt farande till norrland eller mina föräldrar ändå. Så det räcker ju om de hinner få det mysigt.

Såg en rolig film om just detta igår. Borta bra men hemma värst, med Reese Witherspoon och Vince Vaughn. De undvek sina familjer in i det längsta, vilket man förstod då de var så som de var. Titta på den för ett gott skratt. LITE överdrivet dock..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!