torsdag 18 juni 2009

Mysig dag

Dagens inköp

Igår var Malin och jag i Norrköping på en shoppingtur. Båda två var sega på morgonen så kom inte iväg förrän efter elva. Hon tyckte nog att jag kör som en biltjuv, för man såg hennes hand hålla krampaktigt i handtaget på sin sida stundtals. =) Vi hann inte mer än fram förrän vi var hungriga så första stopp blev på Fräcka Frökens Café. Deras chokladbollar är såå goda! Den slank ner snabt ihop med en oerhört onyttig caffe mocka. Den innehöll både o´boy, chokladsås och så skulle de dessutom hälla på vispad grädde, men jag lyckades hindra dom. Detta avnjöts ute i solen, då var det verkligen varmt vid husväggen där, härligt!

Norrköping har verkligen ett helt annat utbud än vår stad, och det ligger nära varandra smidigt planerat. Vi sprang runt där oavbutet till halv fem. En snabb lunch tryckte vi i oss lite snabbt på Chili Wok. Sen var vi helt slut, både i benen och fötterna. Trots detta gick vi ett snabbvarv på Ikanohuset då vi om hem. Malins jakt på ett par silverskor bar inte frukt varesig i Norrköping eller Ikano. Men en mjukglass hann vi få i oss, är verkligen härligt umgås med malin för hon är lika hungrig som jag är jämt! Slipper jag känna mig som en utsvält männsika själv, äntligen en likasinnad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!