torsdag 7 februari 2013

September


Kanske dags att göra klart min årskrönika? I september månad var det vackra färger på både blommor och alla löv


Jag fyllde år och firades av familjen och några vänner. Jag fick fina rosor från min fina vän Paulinas trädgård



Jag och Zung gick på stan och hade superroligt då vi provade massor roliga mössor, masker och hattar. :-)


Westernklubben Gota western riders red parad genom city och jag agerade fotograf


Det blev också många mysiga ridturer med äpplefrossa för hästarna, Joppe var i himlen :-)


Jag var på loppisrunda och hittade min lilla söta barocksoffa


Det blev myskvällar med vin och ost i glada vänners lag


Sedan var det i september som lilla Pixie var sjuk och inlagd hos veterinären i omgångar för uninvägsinfektion... Lilla grynet

1 kommentar:

  1. En hel del kommer jag ihåg i årskrönikan! Speciellt när Pixie var sjuk. Skönt att hon blev frisk!

    Kram Agneta

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!