söndag 27 maj 2012

En tjejig och rolig dag

Igår var en riktigt rolig tjejig lördag. Dagen började med en ridtur i skogen tillsammans med Linda och fika.

Mitt transportfordon, lilla Joppe. Så söt och snäll.

På kvällen var det dags för en tjejkväll med Paulina och Tesa. Vi gick till Mörners uteservering och käkade. Men först satt Paulina och jag på min balkong och tog varsin hallonvaniljdrink. Det är supergott! Bacardi Razz blandas med vaniljvodka och sprite. Sedan lite hallon och is i, mums!

Gymnasieskolorna hade bal även denna lördag. De kom och dansade förbi som liv levande Barbiedockor. Så fina! Det var mycket rosa och massor glitter på många av klänningarna.

Paulina är också söt som en docka

1 kommentar:

  1. svar: Men tack snälla! = ) Det finns risk för många kråkbilder på bloggen i sommar ; ) Vilken perfekt tjejkväll ni verkar ha haft! Blir nästan avis så mysigt det ser ut. Och drinken sen, den måste vara god!

    SvaraRadera

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!