onsdag 7 september 2011

Elände att baka glutenfritt

Kärleksmums, fick ta strössel då coccos var slut. Ikväll ska jag mumsa upp kanterna :)
Bullar i muminformar. De ville verkligen inte jäsa, så blev stabbigt

Idag var det ledig dag igen. Känns konstigt, men beror på att jag jobbade sex dagar förra veckan. Nu har jag i alla fall tvättat, till och med duschdraperi och badrumsmatta. Det ni! Var välbehövligt kan man säga... Sedan har det blivit bakning, både bullar och kärleksmums inför min födelsedag. Bullarna jäste knappt, sabla glutenfria skit! Men kärleksmumsen blev desto bättre, superfluffiga. Märkligt för de är också bakade på sabla glutenfri skit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!