söndag 19 juli 2009

Lite glamor även denna helg

Korkskruvar, princesshår =)
Cissis uppsättning var verkligen sååå fint!

Denna helg blev inte fullt lika glamourös som den förra i Stockholm, nu var det jobb som gällde. Men igår kväll så var jag hos Cissi en sväng, vi drack lite cider och hon fixade ordning mitt hår inför en liten krogrunda. Hennes locktång ger verkligen princess korkskruvar! Jätteroligt få bli lite ompysslad! Önskar verkligen jag hade lockigt hår, men de blir inte ens lockigt då jag permanentar det! Cissi var superfin med sitt hårsvall. Sen gick vi och satte oss på Mörners uteservering. Tanken var att det skulle vara sol och fint, men då vi gick så hade vi med oss paraplyer pga regnskurar tidigare under kvällen. Vi var nog de enda som hade det med oss, då kände jag mig som en liten tant. Fast inte ens tanterna hade det, så jag vet inte vilken kategori vi tillhörde, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen in till mig, tack att du tog dig tid att tassa hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här. Har du ingen blogg, välj anonym så ska det fungera ändå. Ha en fortsatt härlig dag!